Amióta pedig Argentína megnyerte a labdarúgó-világbajnokságot, nem nagyon van hatékonyabb reklámember Lionel Messinél. Még akaratán kívül is.

Az argentinok csapatkapitánya szilveszterkor egy – hivatalosan pizsamaként hirdetett -, meglehetősen furcsa, narancssárga-zöld színösszeállítású Gucci „szabadidőruhában” ünnepelte az év utolsó napját családja társaságában. Azon már senki nem lepődik meg, hogy mivel Gucci, így több mint kétezer euróba kerül, de ez sem akadályozta meg a módos rajongókat, hogy az utolsó darabig elkapkodják.

Amikor Lionel Messi újév napján kirakta az Instagramra a fotót, amelyen feleségével, Antonellával és három fiával, Thiagóval, Ciróval és Mateóval pózol, a kép pillanatokon belül 19 millió like-ot kapott:

Mi sem természetesebb, hogy mindenki igyekezett minél többet megtudni a képről, az argentin sajtó pedig gyorsan kiderítette, hogy egy pizsamaként reklámozott Gucci-kollekcióról van szó, amelynek a felsője 950, a bermudája 1180 eurót kóstál, tehát a teljes pizsama 2130-ba kerül, ami 850 000 forintnak felel meg.

Messit nem nagyon zavarta, hogy a Gucci ezt pizsamának szánta, ő szabadidőruhának hordta. Vagy csak korán ment lefeküdni. A zöld-narancssárga színkombináció elsőre kicsit furcsának hathat, de úgy tűnik sokaknak nagyon is tetszett. Vagy éppen elég volt, hogy Messi is ilyet hordott.

Mert miután a fotó kikerült az Instagramra, nem csak a lájkok gyűltek serényen, hanem a vásárlók is megrohanták a Gucci-szaküzleteket. Argentínában két nap alatt felvásárolták a teljes készletet. De nemcsak a hagyományos üzletekben – még a webshop készlete is teljesen kimerült.