Hetekig ázott az Őr utca 3. szám alatti egyik emeleti lakás, a ház közös képviseletét ellátó önkormányzati vállalat pedig – annak ellenére, hogy többször kérték a tulajdonosok – nem igazán tett semmit.
Hetek óta ázik a lakás, de az önkormányzati társasházkezelő nem oldja meg a problémát
Az egyik lakó elkeseredetten fordult a Hírnyolchoz, így írtunk egy cikket, amelyben Erika, a kisgyermekes édesanya kifejtette:
„a hanyag társasházkezelő miatt a lakása értéke folyamatosan csökken.”
Az ügyben kerestük az önkormányzati céget is, de a mai napig nem kaptunk választ. A nyilvánosság ereje azonban elérte célját. Erika a napokban jelezte nekünk, hogy a cikk megjelenését követően megjelentek a munkások és rendbe rakták a tetőt. Kicserélték a lemezt és új cserepeket kapott, így már nem kell vízben gázolnia, ha esik az eső.
„Köszönöm szépen, hogy hozzájárultak ehhez”
– zárta köszönőlevelét Erika.
Írja meg Ön is a történetét, oldjuk meg együtt a problémákat!
Írja meg nekünk Ön is a szerkesztoseg@hirnyolc.hu címre, ha problémát tapasztal. A nyilvánoság erejével késztessük együtt az önkormányzatot, hogy végezze a kötelességét, és legalább a karbantartási feladatainak tegyen eleget!
Eredmények
Korábban így sikerült elérnünk például, hogy állítsák vissza az uszodai kedvezményt, emeljék meg a közterület-felügyelők illetményét, vágják le a méteres gazt az önkormányzati telkeken, takarítsák ki a Cifra Palota játszóteret, szállítsák el a kidobott karácsonyfákat.