A fűtésszolgáltatás leállítása az ügyfelek közel 80 százalékánál már helyszíni beavatkozás nélkül történik, a távfelügyeleti diszpécserközpont segítségével – közölte a vállalat távhőszolgáltatási divíziója május 17-én. A Főtáv szakemberei megkezdik a következő fűtési időszakra való felkészülést, amelynek részeként például ellenőrzik a hőtermelő berendezéseket (kazánokat, gázmotorokat), továbbá a tüzelőanyag-ellátó rendszereket.

A távhőszolgáltatás keretében nyújtott melegvíz-ellátás a nyári időszakban, a karbantartási munkálatok mellett is folyamatos, néhány órás korlátozások kisebb körzetekben előfordulhatnak – húzták alá.

Az ingatlanok fűtési rendszerének víztelenítésére és visszatöltésére a nyári időszakban a regisztrált képviselők interneten, telefonon, e-mailen és személyesen is leadhatják igényüket – olvasható a Főtáv közleményében.

Forrás: MTI