Tizenöt százalékkal csökkenti a jegyautomaták számát a BKK

– reagált a közlekedési társaság jegy- és bérletkiadó automatáinak megújulásával kapcsolatos közleményére Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) vezérigazgatója.

A BKK a megváltozott vásárlási szokásokkal, illetve az online, bankkártyás és mobiltelefonos értékesítés növekedésével magyarázza, hogy miért lesz szükség 15 százalékkal kevesebb automatára. Tájékoztatásuk szerint az értékesítési helyszínekből ennek ellenére sem lesz kevesebb.

Vitézy, aki korábban a BKK-t vezette felidézte:

Rengeteg munkánk volt abban, hogy 2014-ben több, mint 300 új, bankkártyát is elfogadó, bérletet is árusító, éjjel-nappal működő automata jelent meg a BKK hálózatán. Korábban az emberek a szabad ég alatt álltak sorban bérletért a pénztárak előtt, a BKV elszórt automatái csak érmét fogadtak el és csak jegyet adtak ki – már ha egyáltalán.